31. jul. 2014

Essie - Vested Interest med Loreal Topcoat - 925



    Hej

    De første neglelakker jeg vil vise her på bloggen er disse her.
    Nemlig Essie - Vested interest og Loreal Topcoat - 925

    Essie'en er en helt ny som jeg fik af min far da Kvickly,
    havde et restilbud på Essie, også fik jeg lige den her til 30 kroner.
    et kup hvis du spørger mig.

    Det er min første Essie og jeg elsker den allerede helt vildt.
    den har en bredbørste som jeg elsker og er en mørk grøn
    blandet med blå. Jeg har ikke ret mange mørke farver
    så denne her var meget velkommen

    Den dækker godt og her er der et lag, men den kunne godt bruge to.
    let at styre og ikke meget rengøring bagefter. Kan anbefales.

    Loreal'en er også helt ny som jeg købte i går i Matas,
    da de havde Loreal paris neglelakker på tilbud til 30 kroner.
    det er en topcoat med små glitterstykker i. glitteret er mat og gul, grønt og Sort.
    den hedder Loreal Paris Topcoat Confetti - 925 mini camouflage

    God konsistens og let at fordele glitret. Her er der et lag ovenpå Vested Interest.
    Kan anbefales

    hej hej

    --------

    Hello

    The first nail polishes i want to show you is these two.
    Essie - Vested Interest with Loreal Topcoat - 925

    The Essie is brand new, that i got from my father when Kvickly,
    had a offer on Essie, so i got this to 30 kroner.
    A very good cheap if you ask me.

    This is my first Essie and i love it really much.
    The Essie have a big brush that i love, and its a dark green
    and blue together. I dont have so many dark nail polishes
    so this was welcome.

    It covers well and here it has been given one coat,
    but could use another one. Easy to control.
    Not so much cleaning afterwards. Can be recommended.

    the Loreal is also brand new and i buy it yesterday in Matas to 30 kroner
    It is a Topcoat with small confettis in. The confettis is green, yellow and Black.
    the hole name is Loreal Paris Topcoat Confetti - 925 mini camouflage

    Good consistency aand easy to distribute the confetti.
    Here is a coat on the top of Vested Interest. Can be recommended

    by by


    flere billeder

    -----

    more pictures
   





   Jeg har brugt:
   



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)