31. jul. 2014

Velkommen // Welcome

Hej
 
Jeg er en pige som elsker neglelak, og har gjort det et stykke tid. Nu har jeg så lavet en neglelak blog, så jeg kan vise jer mine designs. Jeg håber at i kan finde inspiration og vil tage godt imod denne blog.
 
Bloggen kommer til at handle om neglelak, negleønsker og en masse andre negleting. Jeg glæder mig og håber i vil læse med
 
 
VELKOMMEN
 
 
 
---------
 
Hello
 
I am a girl who loves nailpolish, and have love it for a while. Now i have making this blog, so you can see my designs. I hope you will find inspiration, and you will read this blog.
 
the Blog going to be about nailpolish, nail wishes and a lot of other nailpolish Things. I am pleased and hope you will read this blog.
 
 
WELCOME





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)