1. aug. 2014

instagram

Hej

jeg vil bare opfodrer jer til at følge instagram`en der er tilknyttet denne her blog. Den hedder @thelittlenailfairy og der lægger jeg in proces billeder op og andre ting. Den er på engelsk og i spørger bare derinde. Nu hvor jeg er i gang kan jeg sige at jeg håber at i vil blive faste læsere, for jeg kan se der allerede er mange der har besøgt bloggen i de to dage hvor den har eksisteret, så bliv bare ved med det. jeg håber i vil holde en pæn tone, men jeg modtager gerne konstruktiv kritik.
Det var så det jeg havde at sige.

Hej hej


-------------

Hello

I will just say that i have a instagram to this blog, so follow the instagram if you while and just ask, I will try to answer. The name is @thelittlenailfairy and I put Picture on it, and say when there come a new blog post. . It is in English and in just asking there. Now that I am doing, I can say that I hope you will become a follower, because I can see there are already many who have visited the blog in the two days where it has existed, so just keep at it. I hope you will keep a nice tone, but I would like to receive constructive criticism. it was then that I had to say.

By by



Og til sidst et billede af nogen søde ænder

-------

And last a Picture of some very sweet duck`s





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)