11. aug. 2014

1. Skoledag Manicure / 1. School Day Manicure

I dag har mange første skoledag, og det havde jeg også selv, så jeg ville lave en rigtig fin Manicure med Farver og print. Jeg havde også besluttet mig at bruge mine nye pensler fra eBay, eller i hvert fald en af dem, nemlig den mindste. Og jeg kan sige så meget at jeg elsker den for vildt. Den er god til at lave små detaljer med, selvom at når man tegner med hvidt, skal det måske males over det samme sted to gange. Jeg lavede det i går aftes, og jeg undskylder for fingeraftryk. Og vil i være søde at lade være med at tænke på min langefinger. Jeg flækkede den helt ned, men jeg syntes jeg reddede den lidt med den neutrale farve.

Lille finger- Loreal Paris - 833 Wasabi Hint
Ringefinger- Neon koral fra Nielsen. Intet nummer
Langefinger- Depend - 297
Pegefinger- Depend - 351
Tommelfinger- Depend - 031

Alle neglelakkerne har fået to lag. Det er gode at lægge på, og gode til at lave nailart med.

--------

Today, many have first school day in Denmark, and I have to, so I will made a beautiful Manicure with colour and summer and very cool print. Also I will Made the print with my new brush from eBay. I could just say I love that brush. Its so good to make Nail art With. I made last night, and I am so for Fingerprints or chipping. Don`t look on my middle finger I broke it really Hard, and it so ugly, But I think its look okay With the Brown Colour

Little finger- Loreal Paris - 833 Wasabi Hint
Ring finger- Neon from Nielsen. no number
Middle finger- Depend - 297
Index Finger- Depend - 351
Thumb- Depend - 031


And now to the pictures








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)