31. dec. 2014

Happy New Year!

Godt Nytår Allesammen (indsæt smiley der kaster med konfetti)

Så er vi nået til år 2015, lidt skræmmende ikke, tiden en bare gået så hurtigt. I dette år har jeg startet bloggen op, og har virkelig forbedret mine negleskills. Jeg tager også det lidt mere seriøst, og føler at jeg ikke bare kan lave et eller andet grimt noget, for nu har jeg jo jer der skal se det, og det påvirker hvordan jeg ser mine designs. Tak for det:)

Negle nytårs fortsæt

I år har jeg også nogle neglenytårsfortsæt (puha et langt ord)  som jeg vil dele med jer...
Velkommen til fortsættene...

Nummer 1, den første og sejeste: I år har jeg været lidt sløv med swatches, så i 2015 vil jeg lave mindst en swatches om måneden, eller helst to, måske tre. Ja, jeg har lidt en svaghed for designs. Det vil jeg stadig gøre i år, men fokusere mere på swatches. Videre til det næste...

Nummer 2, den evige uendelige toer: Denne læser man på mange blog store som små, jeg vil updatere mere, end jeg gør nu, forhåbentlig meget mere. Jeg vil også se om jeg kan få lavet et ugentligt indlæg, i en eller anden serie, som i er sikker på der kommer, lyder det godt? I kan skrive forslag i kommentaren, og jeg vil svare:) Okay nok om det, videre...

Nummer 3, tredje gang er lykkens gang: I 2015 vil jeg prøve nogle flere teknikker af, og se om jeg kan finde ud af at lave en billedetutorial med et design, eller teknik. Især vil jeg gerne have styr på watermarble, gradient og ren og skær detaljerede design. Jeg vil også prøve mine nailplates fra blackcatnails til at lave skitser på. Nå videre...

Nummer 4, to gange uendeligt to giver fire: Prøve flere mærker... Og få en ny topcoat, jeg ville elske at prøve den fra seche vite, jeg har hørt så meget godt om den, undtagen dens lugt. Af mærker vil jeg gerne prøve flere O.P.I'er, Gosh, og Essie.
Så kommer vi til den sidste...

Nummer 5, den sidste og bedste: Få nogle flere glitterlakker, kort og kontant, flere glitterlakker. Jeg elsker glitter, undtagen at fjerne det, men glitter er sindssygt betagende. Nå det var den sidste...

Det var alle dem, alle mine nytårsfortsæt, hvis du har nogen så vil jeg rigtig gerne høre det. Og rigtig godt nytår^_^



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)