25. dec. 2014

NOTD: Candy Cane Isle

 

Glædelig Jul alle sammen!

Jeg håber i havde en god juleaften, og hyggede jer i venner eller families selskab, det gjorde jeg i hvert fald. I dag vil jeg vise jer min julemanicure, som bestod af Essie lakken ''Buy me a Cameo'' som er en lyserød metallic lak, med beige toner også. Derefter tegnede jeg Candy Canes, og lavede en accent negl med en  rød stjerne, på hvid baggrund, som jeg er helt vild med.

Jeg startede med at lægge to lag af  ''Buy me a Cameo'' og på langefingeren to lag af L'Oreal Paris ''Lemon Meringue''. Begge var fantastiske at ligge, selvom ''Buy me a Cameo'' trak streger som alle andre metallic lakker. Faktisk ikke noget der gør' mig ret meget faktisk. Derefter fandt jeg en pensel frem og malede Slikstokke forme med hvid, og den røde julestjerne på langefingeren. Så lavede jeg røde streger på slikstokkene og færdig. Jeg er virkelig glad for hvordan det er endt, og vil slet ikke have at det skal af igen, det mest detaljerede design jeg nogensinde har lavet.

Vi ses snart igen

-----------------

Merry Christmas everybody

I hope you have a great Christmas, and was in community with the people you love, like I was. Today I will show you my Christmas manicure, which was Essie ''Buy me a Cameo'' that is a rose metallic  polish with beige in it. After that I draw Candy Canes, and make a accent nail with a red star, on a white background, and I am so glad for that nail.

I start with two coats of ''Buy me a Cameo'' and on the middle finger two coats of L'Oreal Paris ''Lemon Meringue''. Both was amazing to lay on, and was so pretty. After that, I found my brush, and draw the Candy Canes, and make the big red star on the middle finger. I am so happy for this design, it is the most fantastic nails I have made ever.

See you soon








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)