1. dec. 2014

It going to christmas / Nu er det snart jul



Hej alle sammen

I dag er det 1. December, Juhuu!, jeg er så glad, for julen er den bedste tid på hele året, det er min yndling højtid, for det er der familie og venner samles, og der kører julekalendere i fjernsynet, og sneen, Jeg elsker bare December og julen. Så derfor har jeg en manicure til jer. Et lille design jeg lavede for to uger siden, på en lørdag, og den holdt helt til om torsdagen. Virkelig god holdbarhed. Jeg Undskylder for de dårlige billeder, jeg nåede ikke at tage andre, og jeg hader vinter i forhold til billeder, jeg har taget disse indenfor, derfor er de lidt dårlige.

Lakkerne jeg har brugt er Essie - 274 Vested Interest og Rimmel - 377 Sun Tan. Essie´en er fra deres Fall Collection 2013, og hvis i vil se den alene kan i gøre det her. Sun Tan, er en neglelak som jeg har modtaget, af en, som ikke ville have den mere. Jeg syntes først at den var mindre køn, men da jeg ærgrede mig over at jeg ikke havde en bronze neglelak, til denne manicure, fangede den mit blik. Heldigvis, for det kom der det her ud af.

Jeg har først lagt Sun Tan på alle negle, undtagen pegefingeren, hvor jeg lagde Vested Interest på. På alle de andre negle, tog jeg Essie'en og lavede en slags trekant ude på spidsen. Virkelig let at lave, og det tørrede også fint hurtigt. Nu til billederne

---------

Hello everybody around the World

Today it is the 1. December 2014, and I am so glad, because, the Christmas time is beginning, and I really love Christmas, i'ts the most wonderful time at the year. Because all of that, I have a manicure for you, my readers. I'ts a little mani, I does for some two weeks ago, when its still was November, on a Saturday, and it just begin to chip in Thursday, I like that, very much. I am sorry for the very ugly picture, but I have taking other, so if you will see it, this is the pictures.

The colours I have is these two: Essie - 274 Vested Interest and Rimmel - 377 Sun Tan. Vested Interest, you have seen before, here. Sun Tan is a old Rimmel, I have got, from one there not will have it anymore, happy me, and a little happy dance. I take this, to this manicure because, it is the ONLY brown I have. I wish me another brown, I think.

First I have Sun Tan, on all nails, but on the point finger I have put Vested Interest. after that, I have painted a triangle on the fingers, but not on the point finger. Very easy, and it was really quickly to dry. Here is the pictures.




Essie - Vested Interest er købt i Kvickly til 30 kroner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)