16. nov. 2014

Movember Manicure




Hej alle sammen:-)

I dag har jeg en Manicure, med moustaches, i anledningen af Movember. Nu når jeg ikke har noget skæg, jeg kan lade gro, på jeg jo gøre det på neglene i stedet for. Disse lavede jeg faktisk først, i anledningen af et Fødselsdags party, med temaet Moustache, og jeg er vilde med dem. Dette er faktisk nummer 2 version, fordi den første version gik HELT GALT! Jeg havde lavet nogen der mindede om disse, bare med forskelligt glitter, ovenover moustacherne, og nedenunder dem. Men jeg kom desværre til at ødelægge dem, med glitteret, så resultatet var alt andet end kønt.
Men heldigvis havde jeg masser af tid før festen, til at lave negle, så jeg lavede denne version, som også havde en masse bump på vejen, før den blev det, som i ser nu. Jeg valgte farverne ud fra at de skulle være klassiske, men med et moderne twist. Det syntes jeg er lykkedes her, med sort, nude og hvid, som de klassiske, og den limegrønne og effekt lakkerne som det moderne twist.

Jeg syntes at Movember er et godt initiativ, ligesom Pink Oktober, og kræft er en forfærdelig sygdom, så nu kan jeg bakke op omkring det på mine negle. Jeg har selv mistet en jeg holdt meget af, et familiemedlem til kræften, så jeg ved hvordan det er at miste...

Og som i kan se, har jeg lavet temaet om på bloggen i dag, så måske så i ikke en så pæn blog, da i var herinde, men nu syntes jeg at bloggen er efterårs, og vinteragtigt, med snefnuggene der daler ned, og alle de grønne farver. Jeg har også fået en ny side, nemlig blogroll, hvor i kan se hvorhenne jeg læser med, på diverse neglelaksblog. Og til sidst har jeg fået installeret Google Picasa, som jeg varmt kan anbefale, et fotoprogam, så i vil fra nu af se watermarks på alle billeder.

Lakkerne jeg har brugt er: L'Oreal Paris 833 - Wasabi Hint, L'Oreal Paris Topcoat Confetti 925 - Mini Camouflage, Depend 039, og 031, Sally Hansen Fuzzy coat 200 - All Yarned Up, og en masse pailletter fra en hobbybutik, og en prikpind. Den nude har jeg fået, af en, og lakken er så vidt jeg ved fra England, men der er intet nummer eller mærke på.

Guiden til at lave moustacherne er herunder:

1. Sæt først to punkter ved siden af hinanden
2. Derfra sætter du to minipunkter mere til orientering
3. Så forbinder du punkterne med buer.

-----

Hello everybody

Today I have a manicure with moustaches, because it is Movember. Now I not got some beard, so I can do moustache's on my nails instead. I was thinking, that the colours should be classic, but with a modern twist. So white, nude and black is classic, and lime green, and glitter is the modern twist. I think the colours are great together, and I love the moustache's, but I don't like my topcoat, because the topcoat was not good to my point finger. There is three nails with moustache's, and one nail with Confetti Topcoat, and on the thumb, there is glitter and sequin, really cool if you ask me.

I think Movember is a good idea, and I like that men and women have a month, that is dedicated to cancer, first Pink October and now Movember. Cancer is not a good illness, and it should not be on this world. I have also lose to cancer, so... I know how it is to lose, someone you love.

The moustaches was not hard to do, 1, 2, 3... and then you have moustaches on your Nails. You can see it on the first picture under here. The colours in the design was: L'Oreal Paris 833 - Wasabi Hint, L'Oreal Paris Topcoat Confetti 925 - Mini Camouflage, Depend 039, and 031, Sally Hansen Fuzzy coat 200 - All Yarned Up. The nude nailpolish, is from a friend, and what I no, is it from England. There is not a number or a brand on it, but I really love the colour. There is also sequin, from a hobby store, and a dottingtool from ebay. Hope you like it:-)

 
 
 











 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)