4. dec. 2014

NOTD - Spruce with Ciaté

 
 


Hej alle sammen:-)

Først og fremmest glædelig 4. december. og for det andet: I dag har jeg denne, virkelige flotte, lak fra Ciaté, til jer. Dens navn er Stiletto, og er en grangrøn farve, eller en ``Rigtig grøn´´, som jeg selv kaldte det. Dette er min første grøn, og min første Ciaté, to førster'e i et indlæg, rekord. Jeg er vist ikke helt et lakhoved, hvis jeg kun har en grøn neglelak, det taler vi ikke om. Jeg fik den i adventsgave af min far, og den kostede kun 57 kroner, for andre tilbud på neglelak, kig i dette indlæg, hvor jeg også har fortalt om dette tilbud, i Bilka.

Nå, videre til den skønne, skønne lak. Jeg har jo aldrig prøvet Ciaté før, så jeg var spændt på hvordan den var i konsistensen, og jeg blev overrasket. Glædelig overrasket. Dens pensel, er noget nær perfekt, konsistensen er fantastisk, og farven er vildt lækker. Som jeg siger: ``Hvis man kan være forelsket i en lak, så er jeg det lige nu´´. Det beskriver meget godt lakken, den er helt i top, på min liste over yndlingslakker, og jeg skal virkelig prøve nogle flere lakker fra Ciaté. Her er der påført to lag, og den lægger perfekt, ligner næsten smør i en grøn udgave.

Jeg overvejer faktisk at have denne lak på til Jul, eller i hvert fald bruge den I nogle juledesigns:-) Lyder det som en god ide?

Vi ses snart igen.

-------------------------------------------------

Hello everybody

For the first, Merry 4. December. And for the second: Today I have this amazing polish, from Ciaté, to you. The name is Stiletto, and it is a spruce green, or ``a reel green´´ like I call it. This is my first green, and my first Ciaté, two first'er in on post, record! I just have one green, that we not talking about, hi hi. I got it from my dad, on Sunday last week, when it was, the first Sunday of Advent, a present, and there was a big smile on my face.

I have never try Ciaté before, so I was even more exited about this. The brush, is perfect, the colour is fantastic, amazing, this nailpolish, is in the top, of my favourite nailpolishes. Like I said, ``If you can be in love with a polish, I am right now´´ and I think it's describe it, better than I can. I should really try, more polishes from Ciaté, one of my new favourite brands. Here is two coats, and it lay perfect, incredible.

I think I should have this on to Christmas, or in a Christmas design. Do you also think that, is a good idea?

By by, see you







 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)