11. jan. 2015

Happy Birthday!

 

Hejsa!

Den 6. Januar havde jeg fødselsdag, og havde derfor lakeret mine negle med flag og glitter. Jeg var ikke så vild med hvordan flagene blev, men på billederne syntes jeg at det ser fint ud, så here we go. Jeg har lavet flag på alle negle undtagen ringefingeren, og langemand, hvor jeg lakeret halvdelen af neglen med rød, og lakerede glitter ovenover, på hele neglen. Jeg blev inspireret af hende her, som havde lavet nogle ligesom disse, bare med sort, til nytår. Jeg ville ønske jeg havde en bedre hvid, for det skarpe øje kan se, at denne ''hvid'' er mere gullig, og det er faktisk helt rigtigt, hi hi. Lakkerne der er blevet brugt er følgende: L'Oreal Paris - Scarlet Vamp, L'Oreal Paris - Lemon Meringue, Sally Hansen Fuzzy Coat - All Yarned Up, og L'Oreal Paris - Sequin Explosion. Fint og festligt, og passer perfekt til en fødselsdag.

Der vil komme en post med mine fødselsdagsgaver, så glæd jer:-)

Til vi ses igen

Signe

-----
Hello!

January 6th It was my birthday, so because that, I make a birthday manicure with flag and glitter. I am not so glad for the flags, but it was better on photos so you could see it. I have make the Danish flag, ''Dannebrog'' on  all nails, but on the ring finger, and the middlefinger I polished half of the nail red, and put glitter on it, so festive. I was inspired by this girl, there have maked someone like these to New Years Evening. I will wish I have a better white, because this ''white'' is really a crème light white yellow colour. The polish I have made this with is:L'Oreal Paris - Scarlet Vamp, L'Oreal Paris - Lemon Meringue, Sally Hansen Fuzzy Coat - All Yarned Up, and L'Oreal Paris - Sequin Explosion. Pretty and Festive, perfect for a birthday.

There will come a blog post with my gift, so be ready:-)

See you soon

Signe




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)