10. jan. 2015

New Years Eve Manicure

 

Hejsa!

I dag vil jeg vise jer min nytårsmanicure, som bestod af Essie - Wicked, en dyb, mørkerød lak, Gosh - Holographic Hero, L'Oreal Paris - Sequin Explosion, Sally Hansen Fuzzy Coat - All Yarned Up, og L'Oreal Paris - Mini Camouflage. Jeg syntes manien fanger nytåret rigtig godt, og denne manicure er nok en af de flotteste af hvad jeg har lavet, syntes jeg i hvert fald selv. Jeg havde allerede
Essie- Wicked på mine negle, så jeg lagde bare et ekstra lag ovenpå alle negle undtagen langefingeren, hvor jeg fjernede lakken, og lagde depend glitter basecoat. Derefter tog jeg min pensel, og Gosh -Holographic Hero, og malede små fyrværkeri, meget simpel. På langefingeren lagde jeg først SH - All Yarned Up, derefter L'Oreal Paris - Sequin Explosion, og til sidst L'Oreal Paris - Mini Camouflage, så det kom til at ligne konfetti. Til sidst lagde jeg en lille dråbe L'Oreal Paris - Sequin Explosion i midten af mit fyrværkeri:-)

Og undskyld inaktiviteten det seneste stykke tid, men jeg ødelagde min computer oplader, og har først lige fået en ny, derfor har jeg ikke fået blogget. Men nu vender jeg tilbage for fuld kraft:-)

Håber i alle hyggede jer, og er kommet godt ind i det nye år:-)

-----

Hello!

Today I will show you my New Years Eve manicure, which was Essie - Wicked, a dark red crelly polish,  Gosh - Holographic Hero, L'Oreal Paris - Sequin Explosion, Sally Hansen Fuzzy Coat - All Yarned Up, and L'Oreal Paris - Mini Camouflage. I think the manicure, is very festive, and this manicure is one of the prettiest I have been doing. On my nails I already have Essie - Wicked, so I lay one more coat, and let it dry. On my middle finger I  took Wicked off, and lay a coat of Depend Glitter Basecoat. Then I took my paint brush, and Gosh - Holographic Hero, and paint fireworks. On the middle finger I lay first SH - All Yarned Up, then L'Oreal Paris - Sequin Explosion, and last L'Oreal Paris - Mini Camouflage, so it look like confetti. Last I lay a little bit L'Oreal Paris - Sequin Explosion in the middle of all the fireworks:-)

I am sorry for I not have posted so much, in this vacation, but I was having a problem with my computer, but I have so much to tell about, so here I am again:-)

Hope you enjoy New Years Eve, and Happy New year:-)
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)