22. feb. 2015

Gosh - Holographic Hero


I dag har jeg denne rigtig flotte holografiske lak fra Gosh til jer. Det er Holographic Hero, som efter sigende skulle være den meget populære Holographic lak, som desværre er udgået, i ny forklædning. Selve lakken er meget festlig, Farven er en slags cd farvet, en sølv holo, og som jeg også kalder den, CD - Lakken, et meget passende navn syntes jeg. Jeg har aldrig prøvet Holographic, så jeg kan ikke fortælle hvordan den er i forhold til denne, men Holographic Hero var fint at lægge på, og holdt hvad den lovede med One Night Only, dagen efter chippede den først en gang, så en gang mere, og til sidst var jeg nødt til at fjerne den, man kan ikke rigtig være bekendt at gå med en negl der var faldet af, og resten af neglene på vej, det syntes jeg i hvert fald ikke. Den dækkede i 3 lag, og var helt fin at lægge, kan klart anbefales:-)



 
English: Today I have this beautiful Holo  to you, from Gosh, with the name Holographic hero. Its a One Night Holo, that Means that, this polish just hold for one Night, it not a polish there hold three days, or a week, it just hold one Night, Here it has three coats, and it was easy to lay:-) Have a good evening, guys:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)