1. maj 2015

Retro Leopard Manicure with Sally Hansen and Depend

I dag er det en gammel manicure fra efteråret, dengang jeg ikke havde en hurtigtørrende topcoat, derfor undskylder jeg for aftryk, og ``rynker´´, på neglene, men dengang lavede jeg et retro leoprint, som faktisk endte rigtig fint, hvis  man ser på mine evner dengang. dette var mine første leopard printet negle, og jeg tror jeg vil give det et forsøg mere næste gang mine negle skal lakeres, for at se hvordan mine evner har udviklet sig siden efteråret. Selve lakkerne var meget samarbejdsvillige, undtagen den hvide, som jeg heldigvis sidenhen har skiftet ud. Den pink er jeg helt forelsket i, en rigtig flot gammelrosa, en lidt anderledes lyserød, en dem man ser lige for tiden, som enten er barbie farvet, helt babylyserød, eller bærfarvet, så det er dejligt med noget lidt andet til forveksling:-)

Farverne der er brugt er: den rosa er fra ''Sally Hansen'' med navnet ''848 Sgt. Preppy'', den gule er fra ''Kongen af Danmark Nail Colour'', og den hvide er fra ''Depend'' i nummeret''031''. Vis ses til mine næste neglerier:-)










 


English: Today I got an old manicure from the autumn for you, a leopard inspired print. In the autumn I didn't had a fast drying topcoat, like I had now, so I am sorry for finger prints, and more:-) This was my first time trying to make nails like these, and I like how it turned out. I am thinking to do this print again, next time I paint my nails, so I would make a comparison, and then I would see how it gonna turn out this time, better or uglier, would you like that?
The Colours was fine, except the white, it was clumpy, and not really good, but now I got a new white there is better:-) the colours, there have been used is ''Sally Hansen - 848 Sgt. Preppy'' a No Name and ''Depend - 031''. See you in my next post:-)

1 kommentar:

  1. Hej Signe.
    Jeg har nomineret dig til en Liebster Award.
    Læs mere om det lige her: http://mymanicurecastle.dk/2015/06/14/and-the-liebster-goes-to-2/

    Jeg glæder mig til at læse dit indlæg.
    xoxo Luxiie

    SvarSlet

Tak fordi du kommenterer:-)