23. aug. 2014

Base farverne til 1. Skoledag

Hej allesammen
For nogle dage siden viste jeg jer min første skoledag manicure, og nu vil jeg vise jer base farverne som var manicuren på min højre hånd, som jeg ikke er så god til:-). Jeg er højrehåndet og derfor er jeg jo bedst til den. Farverne jeg har brugt er:
Lillefinger: Loreal Paris - 833 Wasabi Hint.
Ringfinger: Neon koral fra Nielsen. Intet nummer.
Langfinger: Depend - 297
Pegefinger: Depend - 351
Tommelfinger: Depend - 031
Alle lakkerne har fået to lag og er særdeles gode at lægge på.
Her er der ikke brugt topcoat så undskylder meget for fingeraftryk eller lignende.
Det var første gang jeg prøver Nr. 351 og jeg elsker den. Den er blå med grønt shimmer og er bare meget flot og lækker. Alle de andre lakker er creme og den hvide er en rigtig god hvid.
Hej hej
-------------
Hello everbody
For a few days ago, I lay out the post 1. School Day manicure up. Now You will have to see the base colour on my right hand. This hand I am not good to:-S:-)
The colours is:
Littlefinger:Loreal Paris - 833 Wasabi Hint
Ring finger: Neon koral from Nielsen
Middle finger:Depend - 297
Index finger: Depend - 351
Thumb: Depend - 031
All colours have to coats. The colours is good and not thin. Nr. 351 is a blues with green shimmer effect. All of the other nailpolishis was creme. The White is a very good White.
By by

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)