31. aug. 2014

NOTD: Sally Hansen-Orchid Express med prikker/ with dots

 
 
 
 
Hej alle sammen
 
I dag vil jeg vise jer en af mine nyeste neglelakker, nemlig SH - Orchid Express. Det er en af de flotteste neglelakker jeg har, begrund af dens farve og så det shimmer den viser i fuld sollys, men shimmeret er svært af fange på billeder, men på billedet lige herunder har jeg næsten fanget det, det er bare tydeligere i virkeligheden. Shimmeret er pink, rød, grøn og blå. Den changerer i mange farver. Den har fået to lag, for at den dækkede helt. Jeg skulle ud på hjerl hede dagen efter jeg havde lavet den så billederne er derfra. Jeg brugte også mit dotting Tool til at lave prikker med. Farverne er Loreal - Wasabi hint og en koral farvet fra Nielsen. Neglelakken er købt i et outlet til 30 kroner og er fra kollektionen insta dry.
 
---------------
 
Hello everybody
 
Today I will show you, one of my latest nail polish, namely SH - Orchid Express. This is one of my fave nail polishes, look on that shimmer and colour. The shimmer is difficult to take pictures off but I try to. the shimmer is very many colours, pink, red, green and blue. Its have to coat. I also used my dotting tool to make dots with. The colors are Loreal - Wasabi hint and a coral from Nielsen, a Danish fashion shop. The nail polish is bought in an outlet for 30 dollars and is from the Collection insta dry.
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)