2. nov. 2014

Pink graffiti nails

Hej alle sammen

Virkelig ked af at jeg ikke har været herinde i lang tid, men har heller ikke rigtig haft neglelak på, så derfor ikke rigtig lysten til at skrive. Men nu vender jeg tilbage.
Nemlig med denne mani. Her har jeg prøvet noget dry brush, teknik, og jeg syntes det er lykkedes rimelig fint. jeg lavede det på en hvid baggrund, og der er lyserød, mosgrønt, sort og en gennemsigtig rød med glimmer. De andre negle er bare med en lyserød base, og mat glitter. På pegefingeren er der mat topcoat, alle andre er der normal topcoat på. På tommelfingeren har jeg lagt et lag rouge sweet, fra depend, rigtig god kvalitet faktisk, til pengene.

Neglelakkerne der er brugt er: 213 - Sassy Pink, 218 - Rose Aphrodisiac,Topcoat Confetti: 925 - Mini Camouflage. Alle fra L'Oreal Paris. Ellers er der brugt en hvid fra depend, en gennemsigtig rød, med blåt shimmer fra depend, og en fra maybelline og en tekstur fra depend.

--------

Hello everybody

I am really sorry, I have not post anything in two months, but now i come back, with a lot of nail polish, and this, you will see now.
In this mani, I have try the dry brush, manicure, but just on one nail. I think it's look very cool. I also play around with some matt glitter, and matt topcoat, very cool. On my thumb, there is Rouge sweet from depend, a very good texture polish, to the money, try it.

The nail polishes is: 213 - Sassy Pink, 218 - Rose Aphrodisiac, Topcoat Confetti: 925 - Mini Camouflage. All is from L'Oreal Paris. There are also, a white from depend, a red with blue shimmer, one from Maybelline and a texture from depend.

hej hej

--------

by by






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)