15. nov. 2014

NOTD: 865 - Jean and Tonic

 


 Hej alle sammen:-)
 
Jeg er klar med en ny manicure til jer, denne gang en tekstur, fra L'Oreal Paris's Colour Riche kollektion. Denne tekstur lak er fra deres limited edition ``Miss Rebel Collection´´.  Denne har neglelak har navnet: ``Jean and Tonic´´, og er en del af Jeans Effect lakkerne, som alle har en tekstur, der skulle minde om jeans overflade. Den er ikke så ru, at den hænger fast i tøj, men lige tilpas. Dens overflade er ikke helt som Jeans, men næsten, den er lidt for ru i forhold til jeans.
 
Jeg elsker normalt L'Oreal Paris's lakker fra deres Colour Riche Collection, så derfor var jeg spændt på, hvad jeg ville syntes om disse. Og jeg kan sige, at jeg er vild med dem.
Jeg har den mellem blå: 861 - Azur Salopette, og den koralfarvede 865 - Jean And Tonic. Jeg elsker navnene de har, og farverne er virkelig fede. Så et flueben til farverne, de kan i hvert fald godt anbefales, til andre, som jeg selv, er vild med teksturlakker. Det eneste som er lidt et minus er at der kun er 5 ml i, så derfor bliver den noget hurtigt brugt op. Men en sød lille detalje er flasken. Jeg elsker at de ser luksusagtige ud, og ikke at de ligesom depend, ser lidt billige ud. De koster så også lidt mere end Depend, den vejledende pris er 40 kroner, mens Depend´s koster 25 kroner. Men hold udkig, Matas og Supermarkeder har dem tit på tilbud til 30 kroner. 
 
Jeg har to Jeans Effect lakker, og det var også meningen at i skulle se den anden, men desværre flækkede jeg to af neglene, så i for kun denne lak, den anden må i se en anden gang. Holdbarheden er helt i top, omkring 4 dage, uden tegn på nogle chip. Det syntes jeg der er lang tid. Nu begynder den at miste teksturen, men jeg syntes at den har en god holdbarhed. Her er der kommet to lag på, og selvfølgelig uden topcoat, ellers ville teksturen jo ikke være der. Farven kan bedst beskrives som en Koral, med lyserøde undertoner. Den har en mat finish, ligesom jeans er matte Og jeg undskylder mine blege hænder, og grimme neglebånd, det må jeg gjorde noget ved, meget snart.
 
Vi ses
 
The Little Nailfairy
 
Signe
 
 
.....
 
 
Hey everbody
 
 
I am ready with a new manicure to you, this time a polish from L'Oreal Paris's Colour Riche. It was a limited edition Collection with the name ``Miss Rebel Collection´´ and there was makeup, and nail polish. I will tell you about the nail polish, with the most fantastic name, 865 - Jean And Tonic. Its a really cool nail polish, because it is a texture. And I really love texture, nail polish. There was four in the little collection, ``Jeans Effect´´ and that was polishes. The texture is very good, it feel almost like jeans, almost. Jeans are a little less rough than this one. But I like it. There is just a little problem with the Colour Riche nail polishes, there is just 5 ml in it, that it's not so much 
 
I was excited to try this one, since I love the other normal polishes from L'Oreal Paris's Colour riche collection. And I am happy. I really love this, and the durability, was really good, 4 days, I think it is a really good polish. There was not topcoat on, because then you could not see the texture, and it will just be like a normal polish, and I was not looking for that. There is two coats. The colour is a coral, with a hint of pink.

 
 
 
 
 



 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kommenterer:-)